loading...
ترانه های ماندگار
amir بازدید : 2516 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود ترانه زیبا و قدیمی (( در این دنیا )) از زنده یاد عماد رام

درین دنیا،تک وتنها شدم من

گیاهی در دل صحرا شدم من

چو مجنونی که از مردم گریزد

شتابان در پی لیلا شدم من

چه بی اثر می خندم

چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من

چرا عاشق چرا شیدا شدم من

من آن دیر آشنا را میشناسم

من آن شیرین ادا را می شناسم

محبت بین ما کار خدا بود

ازینجا من خدا را می شناسم

چه بی اثر می خندم

چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من

چرا عاشق چرا شیدا شدم من

خوش آن روزی که این دنیا سرآید

قیامت با قیام محشر برآید

بگیرم دامن عدل الهی

بپرسم کام عاشق کی برآید

چه بی اثر می خندم

چه بی ثمر می گریم

به ناکامی چرا رسوا شدم من

چرا عاشق چرا شیدا شدم من

دانلود ترانه زیبا و قدیمی (( در این دنیا )) از زنده یاد عماد رام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ارائه دهنده ترانه های ماندگار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 1,950
  • بازدید کلی : 243,377